Gdy wychodzisz na Słońce?

xGdy wychodzisz na Słońce?Ostatnie badania wskazują, że dla uzyskania optymalnej suplementacji witaminy D ze słońca do minimum ryzyko wystąpienia czerniaka złośliwego skóry (Kim) jest najlepszym czasem dla ekspozycji na słońce w południe.

oznacza to, że twoje zalecenia lekarskie od władz wielu krajów, że należy unikać ekspozycji na słońce w ciągu trzech-pięciu godzin około południa i odłożyć do południa, mogą być nieprawidłowe i mogą nawet przyczynić się do SM.

jest to częściowo związane z tym, że zakres działania SM, prawdopodobnie, będzie skupiony na dłuższych falach niż dla pokolenia witaminy D.

Komentarz doktora мерколы:

Ta aktualizacja mojego osobistego doświadczenia, bo w ciągu wielu lat polecam unikać słońca od 10 rano do 2 dni, jeżeli zostały one narażone na oparzenia słoneczne. cóż, okazuje się, że jest to ten przypadek, kiedy mało wiedzy faktycznie może być niebezpieczne. czerniak złośliwy skóry (Kim) jest najbardziej ciężką postać raka skóry, prezentując około trzech czwartych wszystkich przypadków śmierci z powodu raka skóry.

nowe badania potwierdzają, że unikanie słońca w środku dnia, można zmniejszyć ryzyko bolesnych oparzeń słonecznych, ale w tym samym czasie zwiększyć ryzyko zachorowania na raka.

Jak to może być?

Gdy wychodzisz na Słońce?Nawet jeśli to nie on był autorem badania wyżej, jego badanie pokazywał ten sam wynik: wyjście na słońce w środku dnia jest najlepsze dla twojego zdrowia.
“nasza rekomendacja, to opiera się na pracy w Anglii i Norwegii, Stanów Zjednoczonych, że optymalny czas, aby być na słońce do produkcji witaminy D blisko słonecznego południa, jak to możliwe. to będzie między 10: 00 a 2: 00.

powodem tego jest dwojaki.
przede wszystkim, trzeba krótszym czasie ekspozycji, bo uvb bardziej intensywny.

druga przyczyna polega na tym, że gdy słońce chowa się do horyzontu, uvb filtrowany znacznie więcej, niż winogrona. i okazuje się, że długość fali uv, pod nazwą uva, która biegnie od 320 do 400 nanometrów, jest silnie skorelowane z czerniakiem, gdzie uvb-to ten, który produkuje witaminę d, i od 290 do 315 nm” – wyjaśnia dr r. Grant.

jest to bardzo głębokie Pojęcie, i ten, który dopiero zaczyna filtrowanie za pośrednictwem MEDIÓW.
na przykład, The u.z. news & world report ” opublikował artykuł na temat czasu w słońcu, i w niej Robin Lucas, epidemiolog australijskiego uniwersytetu narodowego, zgadzam się z tymi wynikami.

“Myślę, że wszyscy potrzebujemy trochę niezabezpieczonego czasu na słońcu, w środkowych godzinach dnia, gdy słońce jest najwyższy, i promienie ultrafioletowe b mogą przedostawać się do atmosfery” – powiedział.

więc pozwól mi powtórzyć tę ważną nowe informacje:
jeśli chcesz wyjść na słońce, aby zmaksymalizować produkcję witaminy D i uniknąć ryzyka czerniaka złośliwego, środek dnia-najlepszy czas i najbezpieczniejsze.

“rak płaskonabłonkowy jest związana z życiem promieniowania ultrafioletowego B, podczas gdy czerniak jest związana z życiem bakteriobójczych winogron lub sporadycznie słońca, które świeci w młodości i tym podobne”, – mówi dr Grant. “i dlatego dermatolodzy, mówiąc ludziom, aby zastosować krem do opalania i unikał popołudniowego słońca, faktycznie dali wskazówki, które doprowadziły do wzrostu czerniaka. i dlaczego nie przyjrzeć się bliżej do długości fali pracowników, związanej z czerniakiem. i tak, po prostu nie mogę zrozumieć, że dali zła rada.”

i uva i uvb mogą powodować opalać się i świecić, chociaż uvb dużo szybki. jednak, uva penetruje skórę głębiej niż uvb i wierzy, że będzie bardzo bardziej ważnym czynnikiem w robieniu zdjęć, usuwania zmarszczek i raka skóry.

dostaję około 2000 iu do 4000 iu dziennie witaminy D może pomóc zmniejszyć ryzyko zachorowania na raka aż o 50%!
według doktora Granta, około 30 procent zgonów z powodu raka, co wynosi 2 miliony na całym świecie i 200 000 w Stanach Zjednoczonych, można zapobiegać każdego roku z wyższym poziomem witaminy D.
ale większość ludzi tylko 250-300 iu dziennie z diety, więc inne źródło, najlepiej słoneczny-jest ważny.

Ile czasu spędzasz na słońcu też jest ważne

Gdy wychodzisz na Słońce?Powszechny mit, oprócz unikaniu popołudniowego słońca, co przypadkowe ujawnienie swoich stronach i rąk do światła słonecznego “wystarczająca”, aby uzyskać zdrowe poziomy dodatków witaminy d.dla dużej części z nas, to miserably brak ujawnienie ruszać się poziomy witaminy zdrowy rzędzie.

trzeba wystawić duże obszary skóry na słońce, i robić to trzeba więcej niż kilka minut.

w Kaukaski skórze równowagę dzieje się wśród 20 min po zakończeniu narażenia na promieniowanie uv. to może trwać od trzech do sześciu razy więcej dla ciemnej skóry, aby osiągnąć równowagi stężenia w skórze witaminy D. w ten sposób, biorąc pod uwagę, że trzeba stopniowo zwiększać czas, począwszy od wiosny, należy dążyć do zastąpienia duże obszary skóry na słońce, gdzieś od 20 minut na raz po dwie godziny na raz, w zależności od typu skóry i czynników środowiska.

długotrwałe oddziaływanie będzie konieczne, jeśli słońce pojawia się poza szczytowej czasu na promieniowanie ultrafioletowe (do 12 lub po 3 godziny w ciągu dnia) lub na początku lub pod koniec lata (kwiecień i wrzesień).

można zapytać, teraz, na jesień i zbliżającą się zimą, w Stanach Zjednoczonych, co robić, gdy jest zbyt zimno dla ekspozycji na słońce.

w ciągu zimowych miesięcy, jeśli zostały przetestowane poziomy witaminy d i okazało się, że były one niskie, można użyć dodatek witaminy d3 (cholekalcyferol), która jest rodzajem witaminy d, która naturalnie występujących w żywności, takich jak jaja, orgelkött, tłuszcz zwierzęcy, olej z wątroby dorsza i ryb. kontynuuje mieć swoje poziomy witamina D monitorującym w tym czasie, więc nie przedawkowanie.

aby dowiedzieć się więcej na temat korzystania z promieni słonecznych dla zdrowia i zagrożenia nie dostać wystarczająco dużo-zwróć uwagę na moją nową książkę, ciemny oszustwo, ukaże się już niedługo.
to jest połowa roku, to idealny czas do przeglądu celów w zakresie opieki zdrowotnej, postawionych na początku 2018 roku, i dokonaniu niezbędnych zmian, aby zakończyć rok silniejsze i zdrowsze niż kiedykolwiek. aby pomóc ci kontynuować podróż do zdrowia, to będzie okazji 21-lecia tym tygodniu od 6 do 13 sierpnia, dostarczając treści premium dla wszystkich naszych abonentów. to nasze zawierać the górne 21 sprawdzone i długotrwałe zdrowie porady od ostatnich 21 lat.

ponadto, możesz zostać jednym z szczęśliwych zwycięzców wysokiej jakości produktów i kart upominkowych podczas naszej jubileuszowej sprzedaży podświetlenia. kliknij przycisk poniżej, aby dowiedzieć się więcej!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *