Gdy wychodzisz na Słońce?

xGdy wychodzisz na Słońce?Ostatnie badania wskazują, że dla uzyskania optymalnej suplementacji witaminy D ze słońca do minimum ryzyko wystąpienia czerniaka złośliwego skóry (Kim) jest najlepszym czasem dla ekspozycji na słońce w południe.

oznacza to, że twoje zalecenia lekarskie od władz wielu krajów, że należy unikać ekspozycji na słońce w ciągu trzech-pięciu godzin około południa i odłożyć do południa, mogą być nieprawidłowe i mogą nawet przyczynić się do SM.

jest to częściowo związane z tym, że zakres działania SM, prawdopodobnie, będzie skupiony na dłuższych falach niż dla pokolenia witaminy D.

Komentarz doktora мерколы:

Ta aktualizacja mojego osobistego doświadczenia, bo w ciągu wielu lat polecam unikać słońca od 10 rano do 2 dni, jeżeli zostały one narażone na oparzenia słoneczne. cóż, okazuje się, że jest to ten przypadek, kiedy mało wiedzy faktycznie może być niebezpieczne. czerniak złośliwy skóry (Kim) jest najbardziej ciężką postać raka skóry, prezentując około trzech czwartych wszystkich przypadków śmierci z powodu raka skóry.

nowe badania potwierdzają, że unikanie słońca w środku dnia, można zmniejszyć ryzyko bolesnych oparzeń słonecznych, ale w tym samym czasie zwiększyć ryzyko zachorowania na raka.

Jak to może być?

Gdy wychodzisz na Słońce?Nawet jeśli to nie on był autorem badania wyżej, jego badanie pokazywał ten sam wynik: wyjście na słońce w środku dnia jest najlepsze dla twojego zdrowia.
“nasza rekomendacja, to opiera się na pracy w Anglii i Norwegii, Stanów Zjednoczonych, że optymalny czas, aby być na słońce do produkcji witaminy D blisko słonecznego południa, jak to możliwe. to będzie między 10: 00 a 2: 00.

powodem tego jest dwojaki.
przede wszystkim, trzeba krótszym czasie ekspozycji, bo uvb bardziej intensywny.

druga przyczyna polega na tym, że gdy słońce chowa się do horyzontu, uvb filtrowany znacznie więcej, niż winogrona. i okazuje się, że długość fali uv, pod nazwą uva, która biegnie od 320 do 400 nanometrów, jest silnie skorelowane z czerniakiem, gdzie uvb-to ten, który produkuje witaminę d, i od 290 do 315 nm” – wyjaśnia dr r. Grant.

jest to bardzo głębokie Pojęcie, i ten, który dopiero zaczyna filtrowanie za pośrednictwem MEDIÓW.
na przykład, The u.z. news & world report ” opublikował artykuł na temat czasu w słońcu, i w niej Robin Lucas, epidemiolog australijskiego uniwersytetu narodowego, zgadzam się z tymi wynikami.

“Myślę, że wszyscy potrzebujemy trochę niezabezpieczonego czasu na słońcu, w środkowych godzinach dnia, gdy słońce jest najwyższy, i promienie ultrafioletowe b mogą przedostawać się do atmosfery” – powiedział.

więc pozwól mi powtórzyć tę ważną nowe informacje:
jeśli chcesz wyjść na słońce, aby zmaksymalizować produkcję witaminy D i uniknąć ryzyka czerniaka złośliwego, środek dnia-najlepszy czas i najbezpieczniejsze.

“rak płaskonabłonkowy jest związana z życiem promieniowania ultrafioletowego B, podczas gdy czerniak jest związana z życiem bakteriobójczych winogron lub sporadycznie słońca, które świeci w młodości i tym podobne”, – mówi dr Grant. “i dlatego dermatolodzy, mówiąc ludziom, aby zastosować krem do opalania i unikał popołudniowego słońca, faktycznie dali wskazówki, które doprowadziły do wzrostu czerniaka. i dlaczego nie przyjrzeć się bliżej do długości fali pracowników, związanej z czerniakiem. i tak, po prostu nie mogę zrozumieć, że dali zła rada.”

i uva i uvb mogą powodować opalać się i świecić, chociaż uvb dużo szybki. jednak, uva penetruje skórę głębiej niż uvb i wierzy, że będzie bardzo bardziej ważnym czynnikiem w robieniu zdjęć, usuwania zmarszczek i raka skóry.

dostaję około 2000 iu do 4000 iu dziennie witaminy D może pomóc zmniejszyć ryzyko zachorowania na raka aż o 50%!
według doktora Granta, około 30 procent zgonów z powodu raka, co wynosi 2 miliony na całym świecie i 200 000 w Stanach Zjednoczonych, można zapobiegać każdego roku z wyższym poziomem witaminy D.
ale większość ludzi tylko 250-300 iu dziennie z diety, więc inne źródło, najlepiej słoneczny-jest ważny.

Ile czasu spędzasz na słońcu też jest ważne

Gdy wychodzisz na Słońce?Powszechny mit, oprócz unikaniu popołudniowego słońca, co przypadkowe ujawnienie swoich stronach i rąk do światła słonecznego “wystarczająca”, aby uzyskać zdrowe poziomy dodatków witaminy d.dla dużej części z nas, to miserably brak ujawnienie ruszać się poziomy witaminy zdrowy rzędzie.

trzeba wystawić duże obszary skóry na słońce, i robić to trzeba więcej niż kilka minut.

w Kaukaski skórze równowagę dzieje się wśród 20 min po zakończeniu narażenia na promieniowanie uv. to może trwać od trzech do sześciu razy więcej dla ciemnej skóry, aby osiągnąć równowagi stężenia w skórze witaminy D. w ten sposób, biorąc pod uwagę, że trzeba stopniowo zwiększać czas, począwszy od wiosny, należy dążyć do zastąpienia duże obszary skóry na słońce, gdzieś od 20 minut na raz po dwie godziny na raz, w zależności od typu skóry i czynników środowiska.

długotrwałe oddziaływanie będzie konieczne, jeśli słońce pojawia się poza szczytowej czasu na promieniowanie ultrafioletowe (do 12 lub po 3 godziny w ciągu dnia) lub na początku lub pod koniec lata (kwiecień i wrzesień).

można zapytać, teraz, na jesień i zbliżającą się zimą, w Stanach Zjednoczonych, co robić, gdy jest zbyt zimno dla ekspozycji na słońce.

w ciągu zimowych miesięcy, jeśli zostały przetestowane poziomy witaminy d i okazało się, że były one niskie, można użyć dodatek witaminy d3 (cholekalcyferol), która jest rodzajem witaminy d, która naturalnie występujących w żywności, takich jak jaja, orgelkött, tłuszcz zwierzęcy, olej z wątroby dorsza i ryb. kontynuuje mieć swoje poziomy witamina D monitorującym w tym czasie, więc nie przedawkowanie.

aby dowiedzieć się więcej na temat korzystania z promieni słonecznych dla zdrowia i zagrożenia nie dostać wystarczająco dużo-zwróć uwagę na moją nową książkę, ciemny oszustwo, ukaże się już niedługo.
to jest połowa roku, to idealny czas do przeglądu celów w zakresie opieki zdrowotnej, postawionych na początku 2018 roku, i dokonaniu niezbędnych zmian, aby zakończyć rok silniejsze i zdrowsze niż kiedykolwiek. aby pomóc ci kontynuować podróż do zdrowia, to będzie okazji 21-lecia tym tygodniu od 6 do 13 sierpnia, dostarczając treści premium dla wszystkich naszych abonentów. to nasze zawierać the górne 21 sprawdzone i długotrwałe zdrowie porady od ostatnich 21 lat.

ponadto, możesz zostać jednym z szczęśliwych zwycięzców wysokiej jakości produktów i kart upominkowych podczas naszej jubileuszowej sprzedaży podświetlenia. kliknij przycisk poniżej, aby dowiedzieć się więcej!

Nikostop Antistress – opinie – cena

Nikostop Antistress – opinie – cena

Nikostop Antistress – opinie – cenaNICOPOOP: palenie krople dla niepalących?
Nikostop-kilka kropli bardzo ciekawy pokaz slajdów, które mają silny оздоравливающий efekt, i, jak można sądzić, dają bardzo dobre rezultaty tych, którzy próbują rzucić palenie. Wiem, że istnieje wiele produktów do przechowywania danych w postaci plam, krople, papierosy bez nikotyny, roślin i d. jednak Nikita jeszcze?

Jeśli uważasz, że krople Nikostop naprawdę mogą działać skutecznie? Daję swój punkt widzenia na składniki, a także zostaną przedstawione niektóre wskazówki, które ci dałem, i to działa, kiedy przestałem palić. Mam nadzieję, że to pomoże. W tym samym czasie:

Przeczytaj opinie o Nikostop

Byłem trochę zaskoczony, aby zobaczyć, że wszystkie rozmowy o tym, jak udało im się rzucić palenie, ale cała dyskusja na temat urodził się i i nie ma żadnej konkretnej wzmianki o znaczenie czynników psychologicznych w ogólnym procesie rzucić palenie.

Nikostop Antistress – dzialanie – komentarze – rynek – Polska

Efekty Dominika: Jakie Są Skutki I Jak Działają Te Krople?
Przede wszystkim, chcę, żebyście zrozumieli, że strony internetowe, które sprzedają Nikita, wszystko się nasila. Nikostop Antistress – dzialanie – komentarze – rynek – Polska. Pochwała za pochwały i dobre słowa, jak “łatwo rzucić palenie”, “tylko do wycieku informacji” i, tak zwane, są na porządku dziennym.

Musisz zrozumieć, że niezależnie od tego, co tam mówią, aby rzucić palenie ( zwłaszcza, jeśli palisz) nie jest to łatwy proces. Tak skutecznie, jak i dodatki, takie jak Nikostop, jeśli pójdziesz z paczki papierosów w kieszeni, nigdy nie można pozbyć się tego nawyku. Wśród efektów, które producenci pochwalić produkt, możemy:

Eliminuje objawy uzależnienia od tytoniu
Oczyszcza organizm od nikotyny
Zwiększa wydajność na skupienie i uwagę (to, co jest złe w najbliższym czasie, tak jak zaczęliśmy palić)
Poprawia jakość snu
I tak, jak można zrozumieć, a zrozumieć, Nikostop nie koniecznie świetny produkt, ale jest to produkt, który przychodzi na pomoc, jak na etykiecie jest napisane, że jest to świetny anty-stres.

Tak więc, po dyskusji z tobą, i na 100% zdecydowali, że chcą rzucić palenie, i podarować (lub lepiej wyrzucić), zapas papierosów, można pomyśleć o zakupie butelki Nikita.

Jakie składniki zawiera Nikostop?
Ja jeszcze nie powiedział, że lista składników, dokładnie tak, jak na oficjalnej stronie Nikostop. Wątpię, że była bardzo pełne, więc jeśli jedziesz w składzie ( i myślę, że należy umieścić), byłoby dobrym pomysłem, aby posortować listę składników, z Nikostop przed złożeniem zamówienia lub po potwierdzeniu zamówienia, aby upewnić się, że nie zawiera szkodliwych składników, Nikostop Antistress – dzialanie – komentarze – rynek – Polska. które nie dotarły do opinii publicznej z oczywistych powodów (ale nie jest uzasadnione, bo jeśli tak, to jest to nielegalne).

Nikostop Antistress – jak go uzywac? – skladniki – sklad – forum

Nikostop Antistress – jak go uzywac? – skladniki – sklad – forumPo powrocie, Nikita zawiera:

Witaminy B1 i B3, że, jak wiadomo, mają korzystny wpływ na układ nerwowy.
Witamina B6: odpowiedzialny za syntezę serotoniny, hormonu, znany jako hormon szczęścia.
Natalia: dobry składnik, który ma działanie anty-stres, i może zapobiec nerwowość i depresja, które zazwyczaj powoduje od nikotyny. Też zauważyłem, że Melissa, być może był to wpływ z punktu widzenia koncepcji koncentracji. Nikostop Antistress – jak go uzywac? – skladniki – sklad – forum. Gherghin: jeden z najbardziej popularnych składników, aby poprawić krążenie krwi.
Tryptofan: aminokwas, który daje poczucie szczęścia i poprawia jakość snu. Bardzo podobne do tych, z serotoniny, o którym mówiliśmy wyżej.
Levantica: nie potrzeba żadnych pokaz, to wspólny składnik w wielu dodatkach do palenia, i zaleca się, w różnych formach, a także lekarze. Mam na myśli Levantica, nie Nikostop.
W tym samym czasie, ja też o bulwar Nikita, że jestem dokładnie analizować, i wrócę z dodatkami, tak jak jestem pewien, że zawiera on także inne składniki, i to byłby wstyd, aby nie mieć więcej informacji, Nikostop Antistress – jak go uzywac? – skladniki – sklad – forum. zanim kupisz.

Jeszcze raz, bardzo mi się nieprofesjonalne praktyce to, co robią z podawania składników.

Przeciwwskazania – skutki uboczne – to boli? – opinie Nikostop Antistress

Co lekarze mówią, że urodził się i?
Próbowałem znaleźć opinię lekarzy krople Nikostop, bo z doświadczenia wiem, że lekarze często zalecają leczenie ziół i preparatów ziołowych, aby ułatwić proces palenia. Przeciwwskazania – skutki uboczne – to boli? – opinie Nikostop Antistress.

Na oficjalnej stronie Nikita, znalazłem komunikat, podpisany w jakiś sposób Baciu Felix, że nie mogłem znaleźć dużo informacji w Google. Człowiek przedstawiony na stronie, nazywam “ekspert Międzynarodowego centrum leczenia uzależnienia od tytoniu”.

Jego stan to brzmi tak:

Uzależnienie od nikotyny jest wymagany skomplikowany i bardzo indywidualne podejście.

Bardzo często leczenie nie jest wystarczające, ponieważ struktura integruje się w życie człowieka. Dymu było związane w życiu człowieka z miłych rzeczy: wypoczynek, rozrywka, seks. I gdy dym ludzkiego życia idzie, radość przechodzi.

Dlatego polecam swoim pacjentom krople Nikita. Dzięki umiejętnemu połączeniu składników, proces wyboru i tworzenia nowych powiązań neuronowych, staje się nieprzewidywalne i wygodne.

Pojawienie się wycofanie objawów podczas przyjmowania Nikotyny spada praktycznie nie istnieje. Tak więc polecam go wszystkim moim pacjentom. Przeciwwskazania – skutki uboczne – to boli? – opinie Nikostop Antistress.

Nie wiem na ile to prawda, nie wiem, czy to jest prawdziwy bohater, w Rumunii lub jeśli nazwa i komentarz zostały przetłumaczone na inny język, ale brzmi dobrze. Tym nie mniej, polecam brać jako taki, i nie robią zakupy, oparte tylko na ten komentarz. W tym samym radzili w artykule nikotyny

Nikostop Antistress – gdzie kupic – aptekach – cena

Nikostop Antistress – gdzie kupic – aptekach – cenaMoja rada w odniesieniu do Nikostop:
Ten artykuł nie jest płatny, więc ja absolutnie nie jest zainteresowany kupnem Nikita. Nikostop Antistress – gdzie kupic – aptekach – cena. Z tego powodu postaram się, aby powiedzieć coś do nazwy, a mianowicie:

Nikita-to nie jest magiczne rozwiązanie. Jeśli nie masz siły woli, jeśli nie Jesteś bardzo zdeterminowany, aby rzucić palenie, nie będzie w stanie zrobić to od podstaw, dymu lub z plamami, czy wszystko, co chcesz użyć.
Produkt sam w sobie jest bardzo wątpliwa, ponieważ komentarz nie bardzo ufa firmy, która sprzedaje w Rumunii, strona internetowa zawiera więcej uwagi, niż konkretne informacje, i tak.
Rozumiem, że gdy zamówienie potwierdzone, jest jeszcze oferta parę butelek “Nikita”. Polecam pierwszy krok i zamówić więcej, jeśli pierwsza butelka widoczne rezultaty.
Ja wciąż czekam na wasze komentarze na Nikostop jeśli nie był używany lub nie używali i masz pytania, jak mogę odpowiedzieć z wielką przyjemnością, Nikostop Antistress – gdzie kupic – aptekach – cena. i gdzie nie wiem, postaram się skontaktować z producentami, aby pan lub zostawiam moi koledzy, którzy próbowali Nikostop.